Anasayfa » , , » 2014 Etek Modelleri

2014 Etek Modelleri

Sene 2014 yıllar geçiyor kardeşlerim... Yıllar geçiyor ama Lc Waikiki hala aynı kalitesinde çeşitli etekler güzellikler hoşluklar haydi ne duruyorsun kardeşim sen de gel etek neymiş ne değilmiş bir gör bakalım. İndirim desen indirim de burada kızlar. Fiyatları soruyorsanız ise yine çeşitli farklılıkları içinde barındırmaktadır. Uzun etekler de aslında çok ilginç bir görüntü ortaya koymaktadır. 90'lı yıllarda böyle güzel etekler yoktu açıkçası ama artık işler değişti. Ve güzel eteklerle hepimiz karşı karşıya geldik. Bazı şal modelleri ile birlikte bu etekler harika kombinler oluşturulabilir. İstanbulda oturuyorsanız ve yanınıza bir insan geldiğinde farklı bir görüntü ortaya koymak istiyorsanız işte size fırsat gelin buyrun soframıza... 2014 modasına uygun bir model tarzı ile karşınıza çıkacağız artık. Ve sürekli söylediğimiz bir sözdür nerde hareket orada bereket. Ne alaka diyecekseniz size bir de damlaya damlaya göl olur diyelim. Şimdi düşünün kendiniz bu yazıyı okuyorsunuz. Özel bir geceye davetli iseniz de bu eteklerle çok şık görünebileceğinize emin olabilirsiniz. Lc Waikiki 2014 yılında da 2013 yılında ki gibi harkulade hepimizindir. Transparan etekler de yine göz doldurmaktadır. Ama herkes giymek istemeyebilir tabi bir de bunu düşünmek lazım ne diyelim şimdi yani giyin desek olmaz giyme desek yine olmaz kararı size bırakıyoruz. İlginç bir vaziyetle buradayız efendim. Ve sizin giyim tarzınızı deruhte etme gönüllüsüyüz.Kot etek sever misiniz bilmiyorum ama ben çok severim bir de açıklama yapma gereği duydum. Etek kombinleri dahil her açılımda yardımcı olacağım değerli okurlarıma. Be okurlarım için varım zaten okurlarım da beni okusunlar ama hata yapanı afetmem diyormuşum şimdi. Bazı durumlar da kızlar özellikle dar etek giymek ister ama yazın da dar etek adamı sıkıyor be kardeşim. Hava zaten sıcakken neden dar etek giyiyoruz ben bunu anlamıyoru. Anlayan varsa bana anlatsın akıllı olsun. Şimdi matematikten bilirsiniz pi sayısı vardır nedense pileli etek dendiğinde de aklıma hemen bu sayı gelmektedir. Bunlar bizim denizlerindir. Bazı tartışma programlarını izliyorum çok saçma konulardan konuşuyolar ben de hemen televizyonu değiştiriyorum. Çünkü işi bilmiyorlar işe gitmiyorlar. Şimdi bir adam etek dikimini bilmiyorsa etekten de konuşmasın bence çünkü dikimi bilmeden yeterli kadar anlamazsın bu işlerden. Ya işte moda böyle birşey bilmeden etmeden olmaz. Her gün pantolon giyen var mı aranızda eminim ki herkes gibi hepimiz sürekli pantolon giymek isteriz. Peki şimdi bizbizeyiz yani açık konuşalım diyorum. Pantolon etek giymek normal uzun etek giymekten ya da mini etek giymekten çok daha hevesli olacağımız bir durum değil midir sence. Balon etek dikimi de yine aynı kategori de ele almamız gerek bir konu içinde değerlendirilmesi gereken bir mevzu olarak görülmektedir. Dar dedik ama dar deyince de en güzel etekler siyah dar etek kapsamına girmemiz en uygunudur görüşündeyim. Sarı etek de güneş rengi olmasında ötürü ya da turanj ama başka adımlarla birlikte desteklenmelidir. Geceler dedik ama abiye hususuna değinmeden de birşeyler dile getirmek yersiz olabilirdi. Uzun abiye ile 2014 yılında müthiş bir kadın geliyor. Açılın geliyor işte o kadın geliyor dağlar yollar önünüzde eğilsin her yer bizim olsun gel kardeşim karpuz burda kan burda ama moda nerde kaldı ki o zaman. Şimdi biraz da tül etek ile ilgili konuşma zamanı geldi. Meyve sebze yiyorsunuz da benim yazımı  mı yemeyeceksiniz. Benim de tarzım bu sizleri şaşırtmayı seviyorum. Elinize kalem alın. Ama mizahi anlamda söylüyorum ciddiye almayın hemen beni. Ben şimdi kalem etek modelleri ile ilgili üç beş kelime söyleme yanlısıyım. Bazen ne diyeceğimizi bilemeyiz hayatımızda zor günler yaşarız ama yine de yılmamalıyız. Hayata karşı dimdik adeta bir ne desem bilemedim işte kararlı durmakta fayda vardır. Şimdi herkesin açık olmadığı bir ülkedeyiz. Her bakımdan sizleri aydınlatma zorunluluğumuz var tesettür eteklere de bir bakınız. Elbise etekler de benim hiç tarzım değildir ama herkes de aynı olacak diye bir kayde yok. İki de yok Üç de yok. Ama belki dört vardır. Ama beş de yoktur. Yine uzattım galiba. Orta seviye de bir rekabet içinde olan moda sektörüne hepimiz katkıda bulunmalıyız. Artık sözü uzatmayalım yeterince açıklamada bulunduk.
Lc Waikiki Etek Modelleri 





























Sosyal Paylaşım :
Tiklayinca Kapanir
Tiklayinca Kapanir
Tiklayinca Kapanir
 
Lc Waikiki : Lc Waikiki Katalog | Lc Waikiki Giyim | Lc Waikiki Mont Modelleri
Lcw © 2014. Lc Waikiki | Lcw | Lc Waikiki Katalog | Lc Waikiki Ürünleri | Lc Waikiki Giyim | - Lc Waikiki Kaban Modelleri | Lc Waikiki Bot Modelleri | Lc Waikiki Kazak Modelleri | Lc Waikiki Hırka Modelleri | Lc Waikiki Tunik Modelleri | Lc Waikiki Atlet Modelleri | Lc Waikiki Penye Modelleri | Lc Waikiki Pantolon Modelleri |
2014 Modasına Dair Herşey Lcw Şort Modelleri Lcw Trençkot Modelleri Lc Waikiki Tayt Modelleri
Lc Waikiki Yeni Sezon Ürünleri Lc Waikiki Şapka Modelleri