Anasayfa » , » Lc Waikiki İle 2014 Modasına Bir Hazırlık

Lc Waikiki İle 2014 Modasına Bir Hazırlık

2014 Modası pek hareketli geçecektir. Bunun için çalışmalar şimdiden başladı. 2014 moda renklerini de belirleyici bir etken olarak karşımıza çıkacaktır diye tahmin ediyorum. Bugün çarşıya pazara çıktım ve atlet olsun gömlek olsun pantolon olsun body olsun hırka olsun pek çok temsilli ürüne göz attım. Pek çok dükkana moda evine girdim çıktım. Ama Lc Waikiki gibisini bulamadım. Yok yani nerede ararsan ara Lcw bir başka herşeyiyle yeni moda ürünleri ile de... Özellikle de çok ama çok tatlı elbise modelleri ile herşeyiyle bir başka onun adı Lc Wakiki başka olması da çok normal değil mi ? Tayt ve eşofmanları da genç kızlar için harika yapılmış. Bakıp da almamak alıp da beğenmemek beğenip de etrafınıza söylememeniz mümkün değildir hani... Ayrıca bazı yelek ve ayakkabı modellerini söylemiyorum bile... Ve de çok uygun indirimli olmasa da indirimli gibi pijama takımlarını kesinlikle görmelisiniz. Bir de iç giyim üst 16.90 TL. haberiniz olsun. Ve ne alaka demeyin çanta ve bikini modelleri de göz doldurmaktadır. Jean pantolon ise tam bu günün 2014 modasının genç kızlarına göre. Şimdi siz jean pantolon nedir diye sakın bana sormayın çünkü kendiniz bakın kalıplara modellere kendiniz karar verin. Yeni sezon elbise modelleri ile Lc Waikiki farkıyla yaşatın. Fark sizin olsun hayat bizim olsun. Güzellikler sizin olsun mutluluk bizim olsun. Aman ne diyorum ben böyle yine kaptırdım gidiyorum. Kendime de mukayet olamıyorum. Allah sonumuzu hayır etsin. Kadın pijama takımlarında baskılı olanlar pek çok beğendiklerim arasında kaldı. Kırmızı eşofman altı ise görülmeye değer modellerden sadece birkaçı... Beyaz yelek de adeta sizi melek gibi gösterecektir. Bunun ötesinde ürünlerde ki çeşitli kalıpların olması ile büyük beden ve küçük bedenler de rahat bir nefes alacaklardır. Düğünlük elbiseler olmakla birlikte benim için günlük elbise modelleri de bu katalog içinde mevcuttur. Tayt demek kız işi demektir. Kimisi böyle düşünür ben böyle düşünmeyenlerdenim tayt genç kız ya da annelerimiz olmak üzere her kesimden insanımızın giyinebileceği bir giyim tarzını temsil etmektedir. Puantiyeli elbise modelleri de genç kızların çokça tercih ettiği elbiselerdendir. Pembe açık pembe ve mavi pantolon da benim çok hoşuma gitti. Beyaz pantolon ve salopet her bayana kısmet olmaz.




Lc Waikiki 2014

Lc Waikiki 2014

Lc Waikiki 2014

Lc Waikiki 2014

Lc Waikiki 2014

Lc Waikiki 2014

Lc Waikiki 2014

Lc Waikiki 2014
























Sosyal Paylaşım :
Tiklayinca Kapanir
Tiklayinca Kapanir
Tiklayinca Kapanir
 
Lc Waikiki : Lc Waikiki Katalog | Lc Waikiki Giyim | Lc Waikiki Mont Modelleri
Lcw © 2014. Lc Waikiki | Lcw | Lc Waikiki Katalog | Lc Waikiki Ürünleri | Lc Waikiki Giyim | - Lc Waikiki Kaban Modelleri | Lc Waikiki Bot Modelleri | Lc Waikiki Kazak Modelleri | Lc Waikiki Hırka Modelleri | Lc Waikiki Tunik Modelleri | Lc Waikiki Atlet Modelleri | Lc Waikiki Penye Modelleri | Lc Waikiki Pantolon Modelleri |
2014 Modasına Dair Herşey Lcw Şort Modelleri Lcw Trençkot Modelleri Lc Waikiki Tayt Modelleri
Lc Waikiki Yeni Sezon Ürünleri Lc Waikiki Şapka Modelleri