Anasayfa » » 2015 Modası Bir Başka Güzel

2015 Modası Bir Başka Güzel

Ev sessiz uzun bir yazı için benim ile asılı, Pazar Atmadığımı fark ettim. Aslında, çoğu zaman benim düşüncelerim olduğunu... Gel, bilgisayar başında oturmak ve bir şey, ben yazmak!
O zaman olmak zorunda bana, başka bir şey değildir. Benim minik cadım çalışır, genellikle olur. Anne, anne, annedir sucha Mimeeee:)

Ama karar verdim. Hatta bir arkadaşım bu Yazamasam yazmak için her gün her gün posta!

Göndermek için gidelim. Son zamanlarda, bu orada bir eğilim, was karışıklık zarafeti tarihi istiyorsunuz.
Spor ve klasik parçalar, moda, o kadar çok bu günlerde bir bileşimidir. Bu ayakkabı kahramanları biri şüphesiz gerek.



Biz daha önce topuklu yoktu, spor ayakkabı ve terlik Kombinl ile bu sezon flats Kombinlemeyi parçaları vardır. Pantolon, etek bu botlar ile Klasiklikten ve spor alır.




Bu eğilim tren istasyonuna ön planda uzun süre sonuçları almak gibi görünüyor. Mini etek, stil ve zarif bir yaratılış birleştirir.





Şimdi, kombine sanılıyor ilham için zamanı! Şimdi benim aşk römork pazarlar.









Sosyal Paylaşım :
Tiklayinca Kapanir
Tiklayinca Kapanir
Tiklayinca Kapanir
 
Lc Waikiki : Lc Waikiki Katalog | Lc Waikiki Giyim | Lc Waikiki Mont Modelleri
Lcw © 2014. Lc Waikiki | Lcw | Lc Waikiki Katalog | Lc Waikiki Ürünleri | Lc Waikiki Giyim | - Lc Waikiki Kaban Modelleri | Lc Waikiki Bot Modelleri | Lc Waikiki Kazak Modelleri | Lc Waikiki Hırka Modelleri | Lc Waikiki Tunik Modelleri | Lc Waikiki Atlet Modelleri | Lc Waikiki Penye Modelleri | Lc Waikiki Pantolon Modelleri |
2014 Modasına Dair Herşey Lcw Şort Modelleri Lcw Trençkot Modelleri Lc Waikiki Tayt Modelleri
Lc Waikiki Yeni Sezon Ürünleri Lc Waikiki Şapka Modelleri