2013 Etek Modelleri Ve 2013 Modası

2013 Etek modelleri hakkında da konuşma zamanı geldi artık sene bitiyor. 2012'ye elveda derken 2013 modasına da hoşgeldin diyoruz. 2013 etekleri çok çeşitli ürünleri ve katalogları beraberinde taşıyacak gibi görünüyor. Evet konuşmaya başlıyoruz. Ve tekrar söylüyoruz hoşgeldin 2013. 2013 yılında da öncesi gibi uzun etek olacak ya da aynı zamanda kısa etek de olacak hiç kuşkumuz yok ki... Bayanlar artık en son modanın tercihine göre kot eteklere bir yönelme durumunda gibi görünseler de durum artık daha çok kumaş eteklerin revaç da olacağına işaret etmektedir. 2013 etek fiyatlarının alım gücümüze göre öyle pek de 2012 etek fiyatlarından farklı olabileceğini düşünemiyorum. 2013 setrems eteklerin de ise yani elbette siz ne biliyorsanız ben de onu biliyorum. Setrems etekleri de hele bir çıksın o zaman konuşuruz bunları da. Peki şimdi size bir şey söyleyeceğim eskimeyen moda diye bir tabir vardır neyin nesidir bu eskimeyen moda hemen size söyleyim ; Eskimeyen moda elle örülen göz nuru modanın adıdır , ta kendisidir. Demek istiyorum ki örgü etekler de hiç kuşkusuz 2013 yılına dair bir etek tarzı değil tüm yılları kapsayan bir katalog konusudur. 2013 yazlık etekleri tahmin edersiniz ki çok uzun zaman sonrası için değerlendirmeye tabii tutulacak bir konudur. Bizim işimiz siz de tahmin edersiniz ki daha kışlık etekler için geçerlidir. Yine kışın pantolon etekler de 2013 yılında bir moda ürünü olarak giyileceğini düşünen modacı arkadaşlarım var. Ve tabii henüz bilmediğim bir konu o da sanırım artık aralık zamanına kadar belli olur o da tahmin edersiniz ki tesettür etek modelleri dir. Elbise etek modelleri ise her bayanın cesaret edemeyeceği zira bazı zamanlar da inanılmaz rüküş gösterebilecek eteklerdir. 2013 yılı kimbilir belki yüksel bel belki de düşük bel eteklerin modasına sahne olacak bir yıldır. Ben daha çok yüksel bel eteklerden yana olduğumu şimdiden söylemeliyim. Ve yaz geldiğin de 2013 mini eteklerinden de söyleşiyor olacağız. Bazı arkadaşlarım var onlar nedense dar etekleri seviyorlar ben se daha çok geniş etekleri tercih etmekteyim. Belki 2013'de olabilir kloş etekler çocukluğumuzdan beridir moda trendlerinin ayrılamadığı bir öncelik olarak kalmıştır zihinlerimizde. Ve tabii ben daha çok 90'lı yıllarda öğrendim bir de pileli eteklerimiz var ki dillere desten anlat anlat bitmiyor ben kardeşim. Büyük beden demek pek çok defa pek çok bayan için bir sorun anlamı teşkil etmketedir. 2013 yılında artık bunların geride kalmasını diliyoruz ne diyelim başka. Ve tabi bir başka dileğimiz de en güzel etek modellerinin bu seneye mahsus dünyamızı bir cennete dönüştürmesidir. 2013'ün yeni etek modelleri hakkında özellikle gelecek iki ayda çok daha kapsamlı bilgiler verebileceğimiz düşünüyorum. 2013'ün spor etekleri de baharlık etek kategorisi ya da yazlık etek kategorisi için de değerlendirilir. Ve tabii nişanlar olacak yeniden yaz gelecek ya da hemen yaz gelmesine de bir gerek yok çünkü davetler için abiye etekleri de sizlerle yine gelecek iki aylık süreçte dillendireceğiz. Uzun pileli etekleri de kısa pileli etekler gibi ya da önü kısa arkası uzun etekler gibi düşünmedim hiç , ben daha çok bu ürünleri çingene eteklerine benzetmişimdir ve çok da sevmişimdir. Yazlık uzun etekler de yine fırfırlı olanlar gibi geliyor yazın uzun etek giyimi önceden de söyledim başkalarına ilginç gelse de ben seviyorum yakışıyor kadınlara ya da genç kızlara. Ekose etekler de 2013'ün muammalarında şimdilik. Umduğumuz nedir umduğumuz şık bir giyim tarzını ortaya koyabilmektir. Peki amacımız nedir ? Örneğin siyah keten etekleri hep görebiliriz ama tasarımı dikimi ve kalitesidir biraz da önemi buradadır. Tül etekler de daha çok genç kızlar için sanırım. Penye etekleri de önceden konusunu ettik yine penye demek bana göre asalet demektir. Ben bu moda ön yargılarını yıkmak için varım. 2013 moda renkleri içinde yok yok sanki bir renk cümbüşü içindeyiz. Kırmızı , mavi , pastel renkler , turuncu , beyaz kısacası tüm renkleri barındırmaya çalışan renkli bir yıl olacak 2013 moda trendleri. Ve söz geldi yine saten tarzına ne satenmiş be arkadaş diyebilirsiniz ama ben saten etekleri konusunda ki beklentimi size yazmaya başlasam 2013 biter. Çocuk etekleri için de 2013 mutlaka bir şeyler düşünmüştür. Bekleyelim ve görelim diyorum. Yaz gelsin mini ve uzun eteğin arasında kalan diz altı eteklerden de dertleşiriz. 2012'de bu diz altı eteklerle ilgili bir anım var da onu anlatırım sizlere. Ve ne dedik herkese etek var ama büyük bedene yok dedik sizce adece büyük bedene mi yok aynı zamanda hamile bayanlara da etek modelleri bir hayli kısıtlıdır. Hamile bayanlar hamile giyiminde daha çok kadifeye özeniyorlar nedense bunu da yine arkadaşlarımdan duyduğum bir bilgi. Kat kat daha güzel moda günlerine ulaşmamızı istiyoruz peki ya siz ?

2013 Etek Modelleri

2013 Etek Modelleri

2013 Etek Modelleri

Sosyal Paylaşım :
Tiklayinca Kapanir
Tiklayinca Kapanir
Tiklayinca Kapanir
 
Lc Waikiki : Lc Waikiki Katalog | Lc Waikiki Giyim | Lc Waikiki Mont Modelleri
Lcw © 2014. Lc Waikiki | Lcw | Lc Waikiki Katalog | Lc Waikiki Ürünleri | Lc Waikiki Giyim | - Lc Waikiki Kaban Modelleri | Lc Waikiki Bot Modelleri | Lc Waikiki Kazak Modelleri | Lc Waikiki Hırka Modelleri | Lc Waikiki Tunik Modelleri | Lc Waikiki Atlet Modelleri | Lc Waikiki Penye Modelleri | Lc Waikiki Pantolon Modelleri |
2014 Modasına Dair Herşey Lcw Şort Modelleri Lcw Trençkot Modelleri Lc Waikiki Tayt Modelleri
Lc Waikiki Yeni Sezon Ürünleri Lc Waikiki Şapka Modelleri